perjantai 16. tammikuuta 2015

Tervetuloa KOTI-blogiin.


Tämä on Karolinan Puutarha Blogin raksa-aikainen sivupersoona blogi. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan talonrakentamiseen liittyvistä jutuista.

Alunperin ei ollut tarkoitusta tehdä rakennusblogia sillä ajattelin että niitä on jo tarpeeksi ja ettei minulla raksa-elämä-kiireiden keskellä ole mitään annettavaa muille. Tulin kuitenkin toisiin aatoksiin nyt raksan edetessä. Valintoja tehdessä olen iltamyöhään lukenut rakentamiseen liittyviä blogeja ja kommenettja ja pohdintoja eri materiaaleista ja työvaiheista, kiitollisena siitä että joku on "viitsinyt" raksakiireidensä keskellä jakaa ainutlaatuisesta elämänvaiheestaan ja yhdestä elämän suurimmista projekteista tarinaa. Erityisesti materiaali ja sisustusvalinnat ratkaisut ovat arvokkaita, eikä vähintään kaikkien lukijoiden kommenttien vuoksi. Kaunistelematta siellä tulee faktaa mitkä materiaalit ovat kestäviä ja mitkä eivät. Noihin kokemuksiin uskon enemmän kuin myyjien puheisiin.
Tässä blogissa kirjoittelen raksakuulumisia ja pohdintoja ja olen äärettömän kiitollinen kommenteista ja ideoista, niitä tässä metsästelen!

Blogin alkuun "siirrän" muutamia blogikirjoituksia "perheblogistamme" jonne olen ystävien ja sukulaisten iloksi (ja omalle perheelle muistoksi) kirjoittanut raksa-elämästäkin.

3 kommenttia:

  1. Kiva kun aloitit raksablogin! Ehdottomasti hyvä juttu, hieno seurata teidänkin projektin edistymistä!! :D

    VastaaPoista
  2. Seurataan :) ja hauska idea toi sun raksablogikokoelma :) Lisääthän itsesi vielä Bloglovin'in niin seuraaminen helpottuu (ainakin mun osalta) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips Essi, Kiitos Bloglovin vinkistä... kävin kirjautumassa ja löysin KOTI-blogin sieltä. En tiedä pitääkö se jotenkin erikseen vielä sinne lisätä. Minäpä tässä perehdyn ;)

      Poista

Kiitos kommentista, ilahdun kun jaat mielipiteesi, ajatuksesi tai ideasi, ne ovat minulle arvokkaita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...